Saturday, January 1, 2011

saya hanya mampu menagis untuk berkata yang saya sayang kat awak!
saya tak sanggup tinggalkan awak buat selama-lame nye.awak perlu tahu bahawa
awak orang yang penting dalam hidup saya.saya tak nak orang lain dalam hidup
saya.saya mahu kan awak seorang dalam hidup saya.saya rindu sangat kat awak.
saya percaya satu hari kite akan berpisah jugak.tapi saya tak sanggup nak berpisah dengan
awak.kenapa ae?bahagia hanya untuk sekejap?kenapa ae?kenapa awk?.kenapa kite harus
berpisah buat selama-lame nye?kenapa awak?kenapa benda tu harus berlaku awak?
saya tak nak benda tu belaku pada kite.saya tak sanggup awak..tolong
awak saya tak sanggup...awak saya sayang dan saya akan terus saya awak.percay awak
saya tak ada orang lain selain awak.
TOLONG JANGAN PERGI DALAM HIDUP SAYA!